Știri și evenimente

Înscriere în an universitar

Înmatriculare în anul universitar 2025-2026

Licență – anii II, III, IV

Master – anul II

1. Predarea actelor adiționale:

  • Cahul – Colegiul „Iulia Haşdeu”
    📅 02.10.2025, ora 10:00
    Șefii de grupă sunt rugați să fie prezenți pentru ridicarea actelor adiționale aferente anului universitar 2025–2026.

  • Chișinău – ISEFS
    📅 03.10.2025, ora 09:00
    Se vor prezenta 2 exemplare de contract/act adițional + 1 exemplar de fișă de înscriere, capsate și ordonate alfabetic conform listelor de grupă.

Atenție!:

  • Toate documentele trebuie să fie semnate (inclusiv față–verso, unde este cazul).

  • Studenții marcați cu bold în liste sunt repetenți – aceștia se vor înscrie online, întrucât trebuie calculată taxa și achitată odată cu semnarea contractului/actului adițional.

  • Pentru informații privind acte, situații școlare sau restanțe, contactați secretariatul prin e-mail sau telefon.

  • Trebuie aduse toate actele lipsă menționate în liste.

 

Pentru studenții din anii II și III (licență):

  • Depunerea actelor lipsă la dosar sau prezentarea unui certificat care confirmă că actele originale se află la altă universitate.

  • Vizarea carnetelor.

  • Retur documente:

    • Cahul – 09.10.2025, ora 10:00 (Colegiul „Iulia Haşdeu”)

    • Chișinău – 10.10.2025, ora 09:00 (ISEFS)

 

Pentru anii terminali (Licență anul IV și Master anul II):

  • Actele originale lipsă de pe tabele trebuie aduse odată cu semnarea actului adițional.

  • Tema de licență/disertație să fie stabilită din timp.

  • Verificați cu atenție situația școlară – restanțele pot amâna susținerea licenței sau disertației!

  • Vizarea carnetelor.

  • Retur documente:

    • Cahul – 09.10.2025, ora 10:00 (Colegiul „Iulia Haşdeu”)

    • Chișinău – 10.10.2025, ora 09:00 (ISEFS)


 Înmatriculare în anul universitar 2024-2025

Licenţă – anii II, III, IV +  Master – anul II

Şefii de grupă sunt rugaţi să fie prezenţi în data de 03.10.2024 (ora 10.00) la CAHUL  pentru a li se înmâna actele adiţionale pentru anul universitar 2024-2025.

Licenţă – anii II, III + Master – anul II

Şefii de grupă sunt rugaţi să fie prezenţi în data de 04.10.2024 (ora 9.00) la CHIŞINĂU  pentru a li se înmâna actele adiţionale pentru anul universitar 2024-2025.

  

ANII MARI:

  • Câte 2 exemplare de contract/act adiţional + 1 exemplar de fişă de înscriere - capsate şi în ordine alfabetică – conform listelor cu grupa
  • Atenţie toate documentele sa fie semnate (acolo unde e cazul şi faţă – verso)!!!
  • Cei de pe listele cu grupe care sunt boldaţi sunt studenţi repetenţi – aceştia se vor înscrie on-line pentru că trebuie să li se socotească taxa şi să o platească o dată cu semnarea contractului/actului adiţional
  • Orice informaţie cu privire la acte/situaţii scolare/restanţe – pe mail sau telefon direct cu secretariatul!
  • De adus actele lipsă de pe liste

 

Anii  terminali:

  • Actele originale lipsă de pe tabele să le aducă la dosar o dată cu semnarea actului adiţional
  • Tema din timp de licenţă/disertaţie
  • Urmăriţi cu atenţie situaţia şcolară!!! Să nu zică nimeni că nu a ştiut că are restanţe şi nu poate intra în disertaţie sau licenţă!!
  • Carnetele la vizat
  • Retur documente - 10.10.2024 – ora 10:00 Cahul
  • Retur documente - 11.10.2024 – ora 09:00 Chişinău

 

Anii în curs (II, III - licenţă):

  • Acte lipsă la dosar sau certificat cum că au actele originale la altă universitate
  • Carnetele la vizat
  • Retur documente - 10.10.2024 – ora 10:00 Cahul
  • Retur documente - 11.10.2024 – ora 09:00 Chişinău

Alegeri decan, 8.10.2020, ora 11, sala D01

Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, în conformitate cu prevederile art. 211, alin. (4) din Legea educației naționale nr. 1/2011, anunță organizarea concursului pentru ocuparea funcției de decan la Facultatea Transfrontalieră.

Alegerile au loc joi, 8.10.2020, ora 11, sala D01.

Curs "Expert accesare fonduri structurale şi de coeziune europene"

Incepe selecția pentru cursul "Expert accesare fonduri structurale şi de coeziune europene", editia 2020

În cadrul proiectului "Transpunerea rezultatelor cercetărilor realizate în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați (UDJG) în inițiative antreprenoriale - TRECIA" (CNFIS-FDI-2020-0406) se organizează, în perioada 21.09.2020 – 16.10.2020, procesul de înregistrare și selecție a doctoranzilor, masteranzilor și absolvenților din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați (promoțiile 2018, 2019, 2020), care doresc să urmeze cursul de Expert Accesare Fonduri Structurale și de Coeziune Europene.

Cursul este organizat de Societatea Antreprenorială Studențească (SAS-UGAL) și Departamentul de Formare Continuă şi Transfer Tehnologic din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați (DFCTT) și este autorizat de Autoritatea Națională pentru Calificări (Cod COR 242213). Acesta se va desfășura în perioada 2.11.2020 – 13.11.2020.

Sunt disponibile 28 de locuri, iar ocuparea lor se va face în funcție de fezabilitatea ideii de afaceri propuse de către candidați și posibilitatea finanțării acesteia din fonduri structurale și de coeziune europene.

Durata cursului este de 40 ore, examenul și certificatul fiind GRATUITE.

Cei interesați se pot înscrie completând formularul de la adresa

https://forms.gle/XQDGenvnxTwXDuab8 până la data de 16.10.2020. 

Detalii se gasesc si pe site-ul Universitatii:

https://www.ugal.ro/anunturi/stiri-si-evenimente/8156-selectie-pentru-curs-expert-accesare-fonduri-structurale-si-de-coeziune-europene1

Succes!